zaterdag 5 januari 2013

Shoplog; The bodyshop, Pieces, Kruidvat, The sting, Coolcat, H&M

Hey,
Gisteren heb ik geshopt, in Apeldoorn, ik ben bij de Kruidvat, Pieces, de H&M, The bodyshop, The sting en de Coolcat geweest, ik heb wat kleren en beautydingetjes gekocht, ik ga jullie alles laten zien in deze shoplog.
Als eerste ben ik naar de Pieces geweest, daar kocht ik dit tasje, hoe cute. Ik had dringend een nieuw klein tasje nodig, want mijn oude was kapot. Dit tasje was afgeprijst van 25,00 naar 7,00
 
Bij The bodyshop kocht ik een mini bodybutter, een mango-bodybutter. Deze bodybutter ruikt echt naar een lekkere frisse mango, en is goed smeerbaar. Mijn bodybutter kostte 5,00, omdat het een mini is. In de grotere uitvoering kost ie 16,00. Ook kreeg ik nog een tester van de Shea body butter. Dit is een van de meest verkochte bodybutters van TBS.
Bij de Kruidvat kocht ik een top/base-coat van Essence, voor maar 1,69. Dit is de kleur 101 absolute pure. Ik ga met deze nagellak, een DIY uitproberen, hier ga ik ook nog een artikel over maken.
Ook kocht ik bij de Kruidvat, een foundation van Catrice, dit is de Photo Finish 18h Liquid Foundation in de kleur 020 Rosy Beige. De foundation zit in een mooi matglazen flesje, met een handige pompdingetje. Deze foundation kost 6,60.

 

Bij de H&M zag ik dit superschattige borsteltje, handig om mee te nemen, en er zit een spiegeltje in. Ik zag hem toevallig liggen in een kortingsbak, dit borsteltje kost maar 1,00.

 
Dan nu de kleren die ik heb gekocht.
 
Bij The Sting; Een legerbroek, met een leuk shirtje met het peace-teken erop, en een leuk bijpassend bruin/groen jasje.
Ook bij The Sting, twee hempjes, een donkerblauwe, want die had ik nodig, ik had een donkerblauw hempje maar die werd te klein. Ik heb ook het zelfde hempje in een bruin/groene kleur, voor onder het shirtje wat je hierboven zag.
  Bij de Coolcat, kocht ik een spijkerbroek, en een lekkere wijde trui, met I ´hartje´ Moustache, erop.

Dit was alles wat ik heb gekocht in Apeldoorn, ik hoop dat jullie dit een leuke shoplog vonden.
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten