zondag 23 december 2012

Mascara's van essence.


Hey allemaal,
Het is een tijdje geleden dat we een artikel hebben geplaatst! Excuses daarvoor. We waren de laatste tijd heel druk bezig.  Maar ik heb een review voor jullie !! De review gaat over de ‘Get Big Lashes’ lijn van Essence. Ik review er 2 van de 3 voor jullie. Veel plezier !!
Ik heb afgelopen week de zwarte en de blauwe gekocht. Meningen zijn hierover verdeeld, maar persoonlijk ben ik fan !
De zwarte is de meest basic van de lijn. Niet waterproof, niet voor extra volume, gewoon een doorsnee mascara, maar WAUW, wat is dit een fijne mascara. Het borsteltje is echt HUGE. Niet erg geschikt voor mensen met kortere wimpers maar voor langere wimpers is het echt een aanrader.
Deze mascara is waterproof. Ook dit borsteltje is weer HUGE. Over de kwaliteit; Tjah, erg waterbestendig is ie niet. Maar fiets je door de miezerregen is deze mascara gewoon geweldig maar als je ermee gaat zwemmen blijft er niet veel van over. Borsteltje is fijn maar de kwaliteit is wat minder. De zwarte mascara van deze lijn is mijn favoriet !!
Liefs ons,
Geniet van je dag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten