woensdag 19 december 2012

DIY; Lippenbalsem maken

Heyhoi,,

Ik heb in de winter, als het wat kouder is, altijd hele droge lippen met veel scheurtjes en barstjes, daarom gebruik ik dan lippenbalsem. Ik ga jullie vandaag laten zien hoe je je eigen lippenbalsem/lipgloss kan maken, het is snel makkelijk en goedkoop.


Wat heb je nodig:
  • Vaseline
  • Oogschaduw (de kleur maakt niet uit)
  • Een potje waar je de lipgloss/lippenbalsem in kan doen
  • Een (make-up) kwastje
  • Eén of meerdere tissues (voor als je gaat knoeien)
Doe een klein beetje vaseline in een potje, pak dan het kwastje en een oogschaduw, de kleur maakt niet uit, als je roze lippenbalsem wil gebruik je roze oogschaduw. Doe met het kwastje een klein beetje oogschaduw in de vaseline, en meng het dan goed door elkaar, dit kan je doen met het kwastje maar het kan ook gewoon met je vinger. Hoe meer oogschaduw je door de vaseline doet hoe donkerder de kleur wordt, als je de kleur goed vindt doe je een dekseltje op het potje, en klaar is je zelf gemaakte lippenbalsem. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik zou het zeker een keertje uit gaan proberen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten